Post by sforlesumcati on Feb 4, 2022 13:45:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator geld ▞▞▞
▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
Het is een beetje logisch dat skins alleen voor premium spelers zijn, omdat niet iedereen het geld heeft om aan games te besteden. Zonder echt geld kan ik geen enkele diamant krijgen. Toch is het een goede zaak dat ze de gameplay niet veel belemmeren. Dus ik kan het 3 sterren geven in plaats van 1
Het vrouwen wel lang maar wel leuk
Alleen het spel valt uit na 10min? Waar heeft dit mee te maken?
mijn telefoon crasht elke keer als ik het spel open. als ik het kan spelen is het echt een goed spel
Het spel loopt gewoon vast nadat ik Diamond en de laatste update heb bijgevuld. Geprobeerd in 2 apparaten werkte nog steeds niet.
Ik heb een probleem waarbij er een roze gekleurd vak verschijnt in plaats van de texturen. Misschien is het gewoon een probleem met mijn apparaat, omdat het oorspronkelijk niet in staat is om het spel aan te kunnen. Als het probleem echter bij het spel zit, hoop ik dat je het oplost. Dank u
Ik ben het met hem eens 👇 Ik gebruik wifi en het werkt mijn apps automatisch bij en nadat ik mijn MLBB heb bijgewerkt, wordt het nu vervelend, vooral. bij het openen van de app duurde het meer dan 20 minuten en soms langer voor ik om te openen, het is altijd "game loading" 🤬😤 en nu heb ik het gevoel dat ik hier mijn geduld verlies en op het punt sta deze app te verwijderen. 😤🤷 gelieve moontoon dit probleem op te lossen, want ik hou echt van het spelen van dit spel en het is beschaamd dat het is gebeurd..
Ok, de prijs van de skins en het item wordt hoger, het is echt oneerlijk nu is het een grote verandering als je het laatste starwars-evenement vergelijkt met nu 250 dias om een kristal te krijgen om het eliminatie-effect te ontgrendelen ben je serieus 2 sterren want het is leuk om te spelen, maar nu jij ' richt je alleen op marktaanbiedingen en niet op de gameplay om het nog leuker te maken om te spelen. We waren teleurgesteld.
ik update mijn ml en het werkt helemaal niet, repareer dit al, het laadscherm werkt niet, het beweegt niet eens dit is een soort van bu *** hit
Het is mijn favoriete spel sinds MLBB werd uitgebracht, het is zo leuk om te spelen omdat ik een nieuwe held en moonton moet proberen, ons soms een gratis skin geven, daar ben ik altijd dankbaar voor. Wat belangrijker voor mij is om dit spel te spelen, is spelen met mijn familie en vrienden daar zo leuk om mee te spelen.
Haat het held moet nerfd zijn Allemaal
Dit spel is echt super leuk!
Ik vind het moeilijk om te kiezen tussen het dichtstbijzijnde doelwit en de laagste HP, ik hoop dat Moonton binnenkort de dichtstbijzijnde laagste HP in de lijst zal toevoegen, omdat die veel beter is, het richt zich op de dichtstbijzijnde vijand met de laagste HP, niet alle spelers gebruiken de automatische vergrendeling omdat je erop zou moeten drukken, maar wanneer er een clssh is en de speler het dichtste doelwit gebruikt, kan de speler de laagste HP niet raken, omdat het prioriteit geeft aan de dichtstbijzijnde vijand. Ik hoop dat deze suggestie door Moonton kan worden gezien.
Door gerangschikt spelen spelers met een hero die ze paar keer hebben gebruikt ze weten dus niet wat zijn kracht is het zou tof zijn als je een hero wil gebruiken dat je dan eerst 10 potjes moet spelen in classic dan pas in gerangschikt
Ik kom er niet in
Ik vind het jammer dat alle superhelde zo duur zijn en ik vind het vervelend dat je met credit score werkt voor de rest een leuk spel
Leuk spel, wel jammer dat je zo weinig helden kunnen spelen. Dit kan alleen als je bereid bent veel geld neer te klikken
Mijn spel is kapot. Elke keer dat ik aan een wedstrijd wil deelnemen, blijft het bij 40% hangen bij het laden van de wedstrijd en verlies ik tegoed. Ik weet niet of het mijn telefoon of jouw spel is, maar controleer het alsjeblieft.
Het spel wordt saai, veel spelers zijn tegenwoordig giftig. Ik geef 2 sterren omdat moonton alleen aan geld denkt en dan zijn de skins te duur, veel spelers zijn niet rijk en veel spelers willen van de skins genieten. Dus gelieve de prijs vast te stellen, het is te veel voor ons.
alles is terug dus de slechte revieuw is weg
Het is cool ai
Lag.no.good
Het zal altijd achterblijven, zelfs als ik data of wifi van 50 mpbs gebruik, dan blijft het achter. Ik weet niet of mijn bondgenoot of mijn vijanden VPN gebruiken. Maar het gebeurde altijd als ik aan het spelen was.
Elke update crasht continu. Slechte matchmaking. Stom filteren van woorden. Ze kunnen er niet achter komen wie er vals speelt. OP helden. Blijft dezelfde helden verbeteren en laat de anderen achter.
Deze game crasht elke keer als ik meer dan 2 uur in de game zit, ofwel krijg ik een zwart scherm, of nadat de game is afgelopen, een lichtgroen scherm of soms daalt zelfs de fps heel hard, continu niet slechts 1 keer ... ik moet de game opnieuw opstarten om het te repareren maar dat is tijdverlies als het in de game NIET IS ... ik speelde helden die ongeveer 2 jaar zijn geëvolueerd en nog nooit zoiets hebben meegemaakt.. als een grotere en bredere moda-game zou dit deze problemen niet moeten hebben, of het zou in ieder geval goed moeten worden opgelost weg ....
Het is een tweeling krijg ik nu al waarschuwing en dat moet verbeteren en minder straf hebben als je dat verbeterd is 4 ster dus ik zal beter verbeteren en nog de heroes zijn te duur dat moet ook goedkoper en nog als spelers moet gelijk straf doen dat is beter willen spelers moet gelijk spelen je moet
Om eerlijk te zijn, ik haat deze game, want ik heb 600 diamanten uitgegeven aan een evenement en ik heb alleen een basishuid😭 ni weet niet wanneer ik deze game speel, ik ben lag, vooral wanneer oorlog / teamgevechten, maar eigenlijk geniet ik van deze game-gameplay, de karakterheld, grafisch, matchmaking, systeem n nog veel meer Please moonton repareer het event gacha-systeem n het lag-probleem
Ik geef veel geld uit aan dit spel, maar ik moet advertenties bekijken om een evenement te volgen? Zo belachelijk.
Ik ben zo teleurgesteld. waarom? omdat wanneer je naar het laadscherm gaat nadat je de selectie van ang hero hebt verbannen. het een voorraad heeft en terugkeert naar het hoofdmenu. score daalt langzaam wat zou ik doen? Ik heb een goede internetverbinding, maar ik denk dat jouw systeem het probleem is. Ik denk dat het een bug is. Dus probeer het alsjeblieft te repareren. Ik had veel spelers gezien die hetzelfde probleem ondervonden.
Verbreekt de verbinding tijdens de wedstrijd, voor iedereen in het spel. Dit komt veel voor. Heeft bevestiging nodig.
ik hou ervan
Cut ik kan er niet in aleen maar een keer per jaar dus
Het is leuk
Het bekijken van sommige advertenties levert geen beloningen op. Pls repareer het. Leuk snel ophaalspel
Naar mijn mening is dit een behoorlijke MOBA-game op mobiel, hoewel spelers soms giftig en noobs zijn, dus de game is onevenwichtig, het komt nog steeds het dichtst in de buurt van een pc-MOBA. Ik haat het spel soms om vele, vele redenen, maar toch, het is een goed spel
Als je doodgaat geven ze feed zeg ma oude account is weg Hoe kan ik mijn oude account terug krijgen had zelfs betaald
echt leuk alleen lakt het heel erveel
Best aardig, maar dat zijn de andere moba's ook. Het rapportagesysteem heeft veel werk nodig, het plukken van trollen, het voeren en giftige mensen zijn een groot probleem en het rapporteren van hen zal hen alleen een "waarschuwing" opleveren waarvan ze niet eens een bericht krijgen, dus de waarschuwing laat ze niet eens weten ...
Ik zit vast in tetoriol-modus ik kan niet op winkel druken